helgen

Då va söndagen här igen. Har inte blivit att jag bloggat på några dagar har inte haft lust för de, men nu ska jag allt ta tag i det igen. Helgen har varit lugn för min del . Fredagen blev det fika på stan efter skolan med julia och julia, fick bli en  frapino på EH, mumsigt. Efter lite strosande på stan, tog jag cykeln och trampade hemåt. Va lite duktig och cyklade 2 dagar denna veckan rikitg härligt i detta vädret så hade tänkt göra det nån dag i nästa vecka med. Kvällen tillbringade jag med julia, julia, jonna och sofia hemma hos julia. Kollade film, och myste med chips och tjejsnack, perfekt fredagsmys.
Vaknade upp ganska sent på lördagen och tog det lugnt nån timma tills det va dags att bege sig upp till åsa för att spela match. Blev tyvärr förlust idag men vi spelade inget vidare bra så det va vell ganska rättvis seger för dem haha. Kvällen bestod av mat o mys med familjen och senare kom daniel hit, kollade tv o lite så.Me like you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0