25 februari

kan ju inte påstå att jag har gjort många knop idag. Har tillbringat mestadels av tiden i soffan faktiskt. Brukar bli fruktansvärt rastlös av att bara vara hemma men idag har det faktiskt varit rikigt skönt. Har kollat en massa one tree hill, har iofs redan sett de avnitten men det är ju så bäst. Nu tänkte jag snart stänga av här och sova så jag är pigg imon för då väntas de shopping i Göteborg med mammi och syster. Är rikigt shopping sugen och eftersom det är den 25e idag har ju lönen kommit, toppen. Va länge sedan jag fick lön så skönt med lite extra pengar. Har ju nyligen fått jobb på Café Mignon och har jobbat ett par gånger och trivs rikigt bra. Så no more Tre toppar för mig inte, men kommer garaterat vara stammis där när dom öppnar haha.
Den 25e betyder också att det idag är exakt 4 månader kvar till min 18 årsdag. Ränkar ner,haha. En annan bra sak är att vi är lediga på måndag på grund av all snö på skoltak mm. Men ett lite längre lov är det vell ingen som tackar nej till? I alla fall inte jag :) 
Sov så gott, så hörs vi imorgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0