My weekend

jaha då va det måndag igen ! Inte kalaskul direkt, menmen hoppas på att denna veckan går rikigt fort fram tills det är dags för helg igen. helgen som gått vet jag inte rikigt huir jag ska förklara, fredagen var iaf lyckad. Först va de ju vandring i¨åkulla med klassen, ungefär en mils lång promenad i skogen sen va de matlagning på stormkök. Ganska mys faktiskt. När jag kom hem va de dags att göra sig iordning , julia kom hit en sväng innan det va dags att ta bussen in till stationen och möta upp de andra och ta tåget vidare till göteborg och liseberg. Det va ju tänkt att vi skulle kolla på håkan men det blev vell inte rikigt så iaf inte för mig o hanna vi va ute på lite andra äventyr lite här o där på liseberg, åkte bla balder o spinnrock. Kul va de iaf. När vi sedan kom hem till varberg igen va det nattamat på campino med julia, daniel o filip. Sov sedan hemma hos daniel !

Vaknade upp brevid älskling, gick inte upp förrän ganska sent. Sen tog vi det bara lungt resten av eftermiddan. Lite senare åkte han hem till sig och jag började göra mig iordning för kvällen då vi skulle på 18 årsfest. Va hemma hos julia en stund innan vi cyklade vidare. Där var det trevligt folk, god mat ohc dricka... kanske att det blev lite väl mkt av det goda. Så har inte så mkt mer att skriva om denna kvällen förutom att jag får tacka min guldkille för allt, bäst är du!

Söndagen var väldigt lugn, gick knappt utan för huset. kollade film, satt vid datan och umgicks med daniel. En typisk söndag helt enkelt. 
Hoppas ni haft en bra helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0