fredagsmys

Godkvälls, kvällen fortsatte med städning av rummet sedan åkte jag med pappa till stan för att lämna en film och köpa pizza. Efter att jag käkat med familjen åkte jag till daniel där jag sitter nu, dock utan daniel. Han är iväg hos jacob en sväng men hoppas på att han kommer snart börjar bli lite långsamt. Vi kollade på idol innan och jag måste säga att det va fel att Karolina åkte ur, inte för att hon va så bra idag men hon brukar va grym.
Jaja får vell kolla lite tv nu eller nått innan älskling kommer tillbaks.
Imorgon blir det bowling med massa toppen tjejer i klassen och sen bär det av hem till emelie med alla för matlagning mm sen får vi helt enkelt se vad kvällen bjuder på:)
Ha en fortsatt trevlig kväll, hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0