fredag

Vaknade vid halv 1 tiden idag ganska så sent men jag hade svårt för att somna igår natt låg bara o vände o vred på mig tills jag insåg att det inte var någon idé att försöka längre så jag satte på oc o låg o kollade på de hela natten typ. I alla fall när jag väl kom upp så hoppade jag in i duschen, käkade frukost och började packa inför morgon dagen då det bär av till gothia. Vid 3-tiden cyklade jag för att möta julia vid vägen som kom med bussen från tvååker, åkte till afären o köpte lite godsaker o sedan hem till mig, senare kom även linda o vi gick upp til ankarvallen tilsammans med sandra för att lyssna på någon föreläsning om knäskador, ganska intressent faktiskt, tydligen så har tjejer i tonåren 3 gånger så lätt att skada sina knän än vad killar har i samma ålder, orättvist tycker jag o man kan ju undra vrf det är så?

När föreläsningen eller vad man ska säga var slut så hämtade mamma och pappa upp mig och elin för att åka ner till falkenberg på släktkalas. Där det bjöds på kalkon middag och marängswish till efterrätt,gottgott. Trevligt att träffa kusinerna på mammas sida, var ett tag sedan sist. Kom hem vid halv 12 o sen dess har jag bara suttit här o fixat med lite msuik och annat. Ska sova nu och ladda inför gothia.

Puss gonatt♥

Kommentarer
Postat av: matilda

lycka till tjejen!:D<33

2009-01-06 @ 16:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0