1:a januari

Jaha då var det 2009 nu, känns som att tiden går väldigt fort nästan lite för snabbt ibland tycker jag. Det gäller at ta vara på alla dagar och försöka göra dom så bra som möjligt. För detta året ska bli ett toppen år. Vaknade iaf vid halv ett tiden idag, va vell inte för pigg men vem är det en nyårsdag? jag läste att detta är den dagen då det är mest folk som äter onyttigt såsom pizza, läsk, chips mm, men då borde det också vara många som bryter sitt nyårslöfte redan första dagen då många har som löften att äta nyttigare och träna mer, jaja det va bara en liten sak jag kom och tänka på, hehe.

Har inte gjort så mkt denna dagen har inte ens vart utanför dörren idag faktiskt, inte så bra kasnke. Menmen sandra kom iaf hit så vi kollade på oc hela eftermiddagen, mysigt. När hon gick hem kollade jag på mamma mia och åt smothie med familjen, trevligt. Nu sitter jag här och ska snart sova hade jag tänkt. Imorgon blir det till att packa till gothia för på lördag är det dags. Ska även va med julia och gå på någon föreläsning om knäskador uppe på ankarvallen och på kvällen är det släktkalas i falkenberg. Så nu vet ni hur min morgondag ser ut.

Sov så gott så hörs vi imorgon!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0