Härliga höst väder

Hejsan kära blogg !
Då va det äntligen tordags lektionerna slut o man känner att det börja närma sig helg o ledighet igen, härligt! det märks verkligen hur mkt gladare o piggare man känner sig på slutet av veckan och allt känns så mkt lättare, kanske va just därför som jag äntligen cyklade till skolan idag, har tänkt att jag borde göra det  flera dagar nu när jag suttit på bussen o kollat ut på de fina vädret. Jaja dagan började so sagt med at jag cyklade till skolan, dagen va helt okej, även om det va en hel del kämpiga lektioner så tar man sig igenom det ganska lätt med mina trevliga klasskompisar. Efter skolan åkte jag o julia ner till stan o fixade lite små grejjer o sedan cyklade jag hemåt igen. Väl hemma gjorde jag lite mellan mål o gick o satte mig i den härliga höst solen. O nu har jag precis kollat klartt på filmen, whats happen in vegas, en mkt mysig o rolig film som bjöd på mkt skratt.En film som jag kan rekomendera om ni inte redan sett den.

Nu hade jag tänkt gå ut en stund igen, vi hörs senare igen, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0