Foundation tips

Kom på att jag skulle tipsa om min nya foundation som jag köpte i onsdag. Är mkt nöjd med den faktiskt och jag tkr att den håller vad den lovar. Den kommer ifrån loreal paris och är en foundation som täcker bra och sitter kvar länge under dagen.Den finns att köpa lite överallt och kostar 149:-  Jag har tidigare användt en liknande foundation med samma märke fast den här skulle vara lite bättre o sitta i hela 16 timmar. Och jah märkte skilnad redan efter första dagen, fick inte där fläckiga utssendet som man lätt kan få senare på dagen. Den finns i flera olika mörkhetsgrader för alla hudnyanser. Så jag hoppas du blir lika nöjd som jag om du köper den vilker jag tkr att du ska göra, hihi:)





Loreal paris, 149 kr

Kommentarer
Postat av: Julia

hihi och hur kom det sig att du testade denn ? ;)

du lyckades tillslut att få in texten vid bilden ? ;D <3

2008-11-08 @ 12:42:44
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0