En vit helg

Helgen 14,15 novemer
Fredagen fortsatte med att jag, sandra o maria gick upp till ankarvallen för att kolla innebandy om jag inte minns fel så spelade läjet lika mot nått lag.bra koll jag har. jaja , sedan va det dags för kvällsmat o lite senare åkte jag o sandra hem till maria där resten av fredagen tillbringades. Vi spelade spel, kollade idol och käkade godis, mysigt va de! Sedan va det dags att gå hem o sova!

I lördags var det dags att åka up till veddige för att spela innebandy, en bra och jämn match som slutade 5-5. efter de bar det av hemåt igen, lite senare på kvällen hämtade linda o julia upp mig o vi åkte in til stan för att hyra film o köpa godis. Åkte hem til mig sen men det blev inte så mkt film tittande utan mest en massa snack, galet snack om man säger så! haha jag tkr om er flickor :)

En lugn helg helt enkelt, kan behövas ibland:) Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0