Helgen

Hejsan på er! 
 Tänkte uppdatera lite från resten av helgen. lördagen fortsatte som sagt med att julia kom hem till mig, vi gjorde ansiktsmask snackade massa skit o busade. sedan började vi göra oss iordning. Sedan körde pappa oss hem till syskonen ragnarsson i tvååker. Där åt vi tacos middag tsm med dom, jennifer o victoria. lite senare kom det lite fler folk och vi började förfesta, rikigt lyckad förfest tkr jag! tack så mkt julia o jonathan:) sedan bar det av till bussen där festen fortsatte påväg in till stan och sbn. Ja hur ska man förklara resten av kvällen? den blev ju inte rikigt som jah tänkt mig om man säger så. usch, bortkastade pengar! Och en stor besvikelse som gör riktigt ont. Jag fattar inte varför det ska hända just mig när allt kändes så bra.  varför kan inte allt vara som i sagor?(a) 

Söndagen.
mamma väckte mig vid tolv. va inte alls på humör o bara tanken på att spela match om några timmar va inget kul . o sedan känner man smärtan i huvvet och minns gårdagens mörka stunder, Just då vill man bara dra täcket över huvudett igen o sova bort alla problem. men det funkar inte rikigt så , utan det var bara att stiga upp. Senare på eftermiddagen va det dags för innebandymatch och wics damlag stod som motstånadre. Det blev förlust för våran del med 9-0. lite små pinsamt så där. En rikigt jobbig match , inte kul att spela bakis. aldrig mer tänker man just då. men va fan det var nog inte sista gången;) haha. resten av kvällen var jag bara hemma och myste med familjen<3

jag hoppas att ni hade en bättre helg en mig iaf.
Puss på er/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0