Idag var det dags för gymmet

Då va det måndag idag o ännu en skolvecka, men nu är det iaf inte långt kvar till julovet o de ska bli rikigt skönt. Dagen började som vanligt med en stressig morgon o bussen in till skolan. Ganska seg skoldag med keliga lektioner. Vid halv 3 va det dags att sluta så jag o linda tog bussen ner till stan för att besöka atletica o gymmet. Vi hade tänkt börja ett nyttigare liv denna veckan men vi får vell se hur det går. Vi sprang iaf på rullband , körde crosstrainer o provade på lite andra saker. Det är härligt när man väl har gjort det och nu gäller det bara att gå dit lite oftare. Sedan kikade vi i nån affär o tog bussen hem. Har nu käkat o lite o så. resten av kvällen hade jag tänkt ta de lugnt med ytterligare några avsnitt av 90210. Det första avsnittet var skit bra o jag blev rikigt biten. Jag måste även läsa lite i min engelska bok som vi fått i uppgit att göra av skolan. Men vi hörs lite senare people !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0