Plugg plugg o åter plugg

hejsan kära bloggen
Hur är det m er? med mig är allt bra förutom att jag är fruktanvärt trött på allt pluggande. Känns som att vi har mkt i skolan nu 2 prov i veckan.  Låter inte så lockande va haha. Min vecka hittills har alltså mest bestått av skolarbeten o träningar. igår va jag även nere på stan m julia bengtsson efter skolan. vi fikade o kollade runt lite affärer, rikigt mysigt va de:) jag tog de lugnt på shoppingbiten men det blev iaf en ny foundation o julia köpte en super söt klänning på gina. men nu måste jag gå o fortsätta läsa om rommarna-.-Ha de så bra så länge så hörs vi senare !

Puss sara

Kommentarer
Postat av: julia

sjukt mys och trevligt var det! :)

2008-11-07 @ 13:47:36
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0