Lördag

Gick upp klockan 5 idag vilket va riktigt segt men man får ju tänka på pengarna. Jobbade mellan 6 och 1. Åkte sedan hem o duschade sedan kom julia och linnea hit med melvin. De skulle till lisseberg o jag skulle vara hundvakt. Vi va ute på en lång promenad i regnet tsm m sandra sedan va vi hemma hos mig, en rikigt liten buse är vad han är men oj så söt. vid halv 6 tiden kom annette och hämtade han. På kvällen kom linda hit o jag och hon åkte in till stan för att kolla bio, saw 5 blev det. O den va skit läskig vill jag lova. Jag tycker inte så mkt om skräckfilmer är ganska mesig menmen de va lite små kul ändå. Vi va livrädda efter 2 min ju haha. Efter bion åkte vi till tvååker för att hämta jonas, lindas bror o köra han till stan. När jag kom hem somnade jag på stört efter en jobbig och trevlig lördag. Hoppas ni hade en bra kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0