Goodnight everyone

Torsdag idag sitter här o funderar på vad jag har gjort i veckan, men det är typ inget speciellt. Man hinner ju inte göra så mkt mer än skola, plugg o träningar på vardagar vilket är tråkigt. Onsdagen var jag vi iaf lediga eller vi hade en datakunskaps lektion som kändes lite onördigt jobbigt att ta bussen in för att gå på så jag sov ut istället, på eftermiddagen åkte jag hem till julia o va m henne ett tag vi kollade gossip girl o lite annat mys. Idag har ja vart i skolan o nu ikväll har jag tränat. snart är det dags att krypa ner i sängen o nana. Imorgon är det fredag , riktig skönt med helg igen, vi får vell se vad den har för något trevligt att bjuda på.
God natt på er, dröm sött!
Kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0