Vinterkänslor

Godkväll!
Fredag idag, morgonen började med att jag gick  upp duschade o gjorde mig ordning för att ta bussen till skolan. var på ovanligt bra humör denna morgon vilket berodde på det härliga vädret. Det hade snöat några mm under natten, marken o taken var täckt med et vitt lager, solen sken o de va några minusgrader precis så som de ska vara en vintermorgon.  skoldagen var ganska slapp tkr jag, det kändes inte som att vi gjorde så mkt.När klockan sedan blev 3 nånting o de va dags att sluta gick jag, julia o madde ner på ner till stan. Jag o julia fikade på veras, kollade runt i affären o hälsade på linda på hm. Sedan åkte jag m bussen hem, va o handlade med mammi o åt sedan tacco middag m familjen. Lite senare kom linda hit, vi kollade idol o lite så. Sedan åkte vi hem till alexandra där det va lite fest va där en stund o sedan bar de vidare in till stan, vi körde runt o ja va gjorde vi mer? vi var något över trötta men kul hade vi iaf :) haha. Nu hade jag snart tänkt gå o sova är riktigt trött nu. Sov så gott allihopa så hörs vi imon, puss<3





Vinter!
Inte jag som tagit bilden, tyckte den va fin o jag längtar till jul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0