1:a advent idag

Vaknade vid 11 tiden idag, tog det bara lungt o städade rummet innan det var dags att ta sig upp till ankarvallen o spela match. Idag var det åsa som stod som borta lag. Inte en jätte bra match som slutade med förlust för vår del, 8-2inte så bra men jag gjorde iaf mål haha.Nu ikväll har jag mest tatt de lugnt kollat tv o lite så. Fikade även lussketter o pepparkakor, glögg o annat juligt tsm med familjen. Det är ju faktiskt första avdent idag, mysigt! jag älskar julstämningen med julstjärnor i fönstren o julmusik mm. Och imorgon är det ju första december vilket betyder att det bara är 24 dagar kvar til julafton och att julkalendern börjar. hoppas att det är någon mysig, för det är faktsikt traditon att kolla på den, hihihi.

Nu hade jag tänkt kolla på ett avsnitt utav 90210 och sedan sova. Så sov gott alla, vi hörs imon!
kisses /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0