Hel dag på stan

jaha nu var det bara 3 dagar kvar o jag har fortfarande inte den där riktiga julkänslan än men vi får vell hoppas att den kommer när man ska sätta in o pynta granen, göra julgodis o sådant som vi ska göra imorgon. jaja denna dagen började ganska tidigt då jag var tvungen att ta bussen in till sjukhuset vid 20 över 9 för att gå till doktorn och blåsa för astma, gick iaf bättre idag än de andra gångerna. Gick sedan upp till mammas jobb ett tag, satt vid datan o lite så. Vid halv 12 tiden åkte vi ner till stan lunchade o kollade efter lite julklappar. Lite senare kom julia in till, mötte upp henne o fortsatte gå runt i affärer, kommer sakna henne nu över jul när jag åker iväg ju!.

Ännu nån timma senare träffade jag jonathan. vi gick o fikade o sedan köpte han lite julklappar. Mys va de! Så det blev en hel dag på stan för min del dock utan shopping, tänkte spara mig till efter jul tills mellandagsrean. Nu ikväll har jag bara tatt de lugnt, slått in julklappar o lite så. snart är det dags för sängen. Godnatt!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0