Fredag

Godkväll!
Dagen har bara varit bra hade sovmorgon så vi började vid 09.50 och sedan hade vi 4 lektioner och sen var även denna skoldag avklarad. Efter skolan kom mamma och hämtade mig och julia, o jag körde faktsikt hem, lite stolt men jag får vell erkänna ett det inte var helt felfritt, fick bla kärringastopp vid ett övergångställl, lite smått pinsamt haha. När jag kom hem tog jag det lugnt en stund och sedan kom sandra och hälsade på en sväng, hon ska åka till spanien imorgon och jag är en smula avis faktiskt.Du får ha det så bra hjärtat!

Lite senare gick jag till affären för att möta upp julia o linda vi handlade mat till kvällen. Sedan gick vi hem till mig o lagade mat o lite så. Efter det var vi uppe i idrottshallen och kollade herr-lagets match jag tror att de vann med 8-3 eller nått sånt. Resten av kvällen tillbringades hemma hos mig med idol o glass hihi. Robin åkte tyvärr ut:( men alice och kevin är ju också dukigta. Vem tror ni vinner på freda? själv tror jag på att det blir kevin som kammar hem segern i globen.

Men nu hade jag tänkt sova, blir ingen lång sov morgon för min del imon eftersom att jag o julia ska ta bussen in till stan vid 11 för julklapps shopping. sov så gott allesamans!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0