2:a december

Då va man hemma igen efter en lång sag i skolan dag i skolan.snart kommer julia hit , vi får vel se vad vi hittar på, det blir säkert nått mys som vanligt. det känns som att det va ett tag sen vi träffades utanför skolan o matcher nu.Lite tråkigt men det tar vi igen snart right? För ingen mig ingen julia o tvärtom :) Du är bäst!<3

Sedan ikväll är det dags för innebandyträning, tänkte även tanka de nya avsnitten av gossip girl&one tree hill som kom ut idag så det blir nog till att kolla på dom innan jag somnar.

För övrigt är det ju andra december idag och julmusik spelas för fullt hemma hos mig, åh, vad jag längtar till jul och lov! För mig och min familj blir det julfirande hemma hos farfar&farmor i dalarna tillsamans med övrig släkt på pappas sida som gäller och det ska bli riktigt mysigt. Hoppas på en vit jul så man kan passa på att åka lite skidor med. När jag ändå pratar o släkt så kan jag ju passa på att gratta min farbor som blivit pappa åt en underbart söt liten flicka som jag ser fram emot att träffa i jul, jag älskar bebisar, hihi. Ska även på gothia under lovet med innebandylaget sen får vi vel se vad lovet mer har att erbjuda. Vad ska ni hitta på för nått kul?

Nu kommer julia snart så nu måste jag kila ha en bra kväll alla så hörs vi senare!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0