24 februari

Vaknade upp hemma hos Daniel imorse, eller ja, kan vill inte kalla det morgon precis klockan va vell näramre 1 när vi gick upp. Bestämde oss då för att baka scones till frukost, tog fram stora kokboken och slängde ihop en deg och in i ugnen, mycket lätt och smidigt faktiskt och gott blev det med, så de kan rekomenderas! Lite senare åkte jag hem , tog det lugnt nån timma innan jag cyklade iväg bort till julia baby som varit i London några dar så vi hade en hel del o tjöta om. Blev naturligtvis även fika, brukar bli så allt som oftast för oss haha. Sedan hängde julia med hem till  mig, fick även med oss godis från ica på vägen så vi skulle överleva kvällen som bestod av ännu mera tjejsnacka, skratt o mys. Du är bäst!
Nu sitter jag här i soffan vid tvn med datan och försöker fixa designen på bloggen, vilket jag har hållt på med ett tag, och det börjar göra mig rikigt galen. Jag förstår mig inte på alla dessa koder och skit. så nu får det vara så et tag tills jag orkar ge mig på det igen. Sitter här med curling på tv vilket är bland det keligaste man kan kolla på enligt mig kanske att det kan bli nått one tree hill avsnitt istället innan det är dags för sängen.
Nu kan man ju undra varför jag sitter här och skriver och hur länge mitt bloggande kommer hålla sig denna gången, brukar ju inte vara så länge haha. Men fick ett "bloggsug" inan dag så i får se hur länge det varar:) Hejsvejs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0