Helgen

Hejsan hoppsan , nu sitter man här igen och funderar över vart denna helgen tog vägen då det inte alls känns länge sen det va fredag och man hade hela helgen framför sig men vips så va de söndagkväll och måndagen är på ingång. Jag har iaf haft en mkt bra helg. I lördags vaknade jag upp hos daniel, segade en bit in på eftermiddan innan han körde mig till läjet, hem till mormor. pratade massa med henne och naturligtvis vad bordet fullt med massa fika. Så allt va som de brukade hemma hos henne hihi. sen gick jag hem och fixade iordning mig innan pappa skjutsade mig till stan där jag mötte upp tejerna i klassen på superbowl för bowling. Det är ju rikigt kul faktiskt även om jag inte är nån talang på det där haha. Cyklade vidare till hajen sedan för at handla med oss massa god mat innan det bar av vidare mot trönninge hem til emelie. Där blev det mysig middag, massa snack, singstar och lite annat. En riktig tjejkväll:)   Vid 1 tiden kom pappa och hämtade mig och några andra plockade även upp daniel i stan och sen hem till mig för att sova.
Hoppas ni hade en bra kväll.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0