Härlig dag i skolan

hej kära blogg
Nu måste jag ta o skärpa mig, jag har inte varit särskilt bra på att blogga de senaste dagarna, inte bra !
så nu hade jag tänkt att de ska bli ändring på de , hihi. denna dagen har varit rik slapp , kom hem fråna skolan för ett tag sen efter bara 2 lektioner underbart. När jag kom hem sate jag mig i soffan med en tallrik glass rikigt mumsigt  o nu ska jag börja plugga til naturkunskaps provet på freda. jag fattar verkligen ingenting o är inte så speciellt intersseard om det heller om jahg ska vara ärlig så vi får vell se hur detta kommer gå. wish me good luck .

See you later!

Kommentarer
Postat av: julia

jag fattar heller ingenting av naturkunskaps provet. det är ju vansinningt att ens ha ett prov;D haha

2008-10-01 @ 20:19:30
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0