Söndag

Vaknade även denna morgon upp till toppen väder så de kan man verkligen inte klaga på någon utav dagarna och jag tror allt att ni är lite avensjuka(a) Idag var det dags att åka hem till Varberg igen, åkte därifrån vid 10.30. Jag måste erkänna att jag tycker att det är en smula tråkigt att lämna dalarna och släkten varje gång man åker därifrån. Och att säga att man ses nästa gång i maj känns lite sorgligt ändå. Men det är lite svårt att ses allihop samtidigt förutom vid julen eller på sommaren.


Jag hade iaf några riktigt bra dagar där uppe och det ska även bli skönt att komma hem och få träffa alla andra. Just nu sitter jag i bilen och vi är i Mariestad ungefär, o vi har 3-4 timmars bilresa kvar, suck säger jag bara. Lite segt att åka vid denna tiden för då kan man typ inte så, så man får roa sig bäst man vill med musik, godis , tidningar typ, har suttit och skrivit nu om mina dagar i dalarna men jag kan inte lägga in dom på bloggen nu då jag inte har tillgång till internet. Så jag får göra det när jag kommer hem.


Kommer alltså vara hemma runt 7-tiden o då kommer Julia till mig för att hitta på något .och även sova över.  va ett litet tag sen vi sågs nu ju så jag sitter här och längtar tills kvällen. Men nu ser jag att batteriet på datan kommer att dö när som helst så vi får höras mer ikväll.

Ha en bra dag!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0