Jullooooov!

Kom precis hem från skolan så  är julovet här vilket betyder att 1/6 del av de 3 åren innan sudenten är avklarat o det känns skönt. Det käns som att denna tiden har gått fruktansvärt fort, men det har iaf varit en mkt bra tid och jag är säker på att det kommer bli en grymt bra fortsättning med 08spa. ni är guld.

Skolan idag va slapp då vi mest lekte lekar, hade frågesport, spelade alfabet och käkade godis. Nu ligger jag här i sängen o bara tar de lugnt får se vad som händer i eftermiddag. lite  senare vid halv 7 tiden kommer iaf sarah hit och ska slinga mitt hår. det blev inte att jag dit efter skolan eftersom dom hade så mkt att göra på salongen. Sedan är det även dags för innebandyträning och efter den hänger julia med hem hit o sover här inatt, mysigt! Ska in till stan tsm med henne imorgon för att kolla på skolans jualavslutning i kyrkan efter det blir det nog fika med tjejerna i klassen och på kvällen är det dags för lagfest, det ska bli kul o jag är riktigt laddad.

ha en bra dag allesamans!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0