17 december

hejsan bloggen
Kort dag i skolan idag, slutade redan kl 12.20 efter tre lektioner. Gick då hem till julia med henne, julia o emelie en sväng, kollade lite i skolkatalogen som kommit o lite så. sedan bar det av ner till stan. strosade runt i affärer o provade lite kläder som jag kanske önskar mig i  julklapp. Tog bussen hem efter någon timma och nu tänkte jag göra mig en kopp varm choklad o läsa klart min bok i engelskan som måste vara utläst imorgon + att man ska ha gjort någon läsjournal med, måste även skriva klart ett brev i svenskan och ett referat så jag har en hel det att göra nu i efetrmiddag/kväll. Inte för kul men vi har ju lov nu snart så det är vell bara att bita ihop.
See you later♥



Så här kul ska jag ha idag, hoppas du har något roligare för dig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0