tralalala


Sitter i datasalen nu i skolan och har svenska. inte allt för kul, går till kl 4 idag sen blir det hem en snabbis innan det är dags för att åka till gbg med klassen och gå på nån teater.

Annrs är allt toppen med mig hoppas allt är fint med er med. Imon är det ämtligen fredag, och då är det dags för håkan på lisseberg! ska bli rikigt kul och jag är grymt laddad , känner på mig att detta komemr bli en kanon helg:D

men nu måste jag fortsätta skrvia på mitt tal som vi ska hålla nästa vecka i svenskan, eller ja det blir snarare at jag kollar in på facebook o lite andra bloggar... det brukar ju bli så när man ska plugga vid datan ! jaja vi hörs mer sen ppusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0