Torsdag!

Lååååång dag i skolan, 8.10-16.00 fast det blev vell inte rikigt så. Sista lektionen stod det Uf på schemat men min grupp hade inte allt för stor lust til de så vi gick dit skrev upp oss för att får närvaro och sedan bar det av hemåt. Tyckte att vi va värda de efter kick offen i halmastad igår då alla som har valt Ungt företagande var där nere och lyssnade på några föreläsningar osv.
Kom hem och satte mig med ekonomi böckerna. Imon har vi det första provet vilket känns ganska så nervöst måste jag säga men känns ändå som att jag kan det hyfsat nu iaf. Så därför ska jag belöna mig lite och baka en kladdkaka. Mumsigt va ? Lite senare ikväll är det innebandy träning, kulkul!

Imon är det äntligen helg, och på måndag har vi studiedag så det blir en efterlängtad låånghelg. Underbart !
Vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0