Torsdag och fredag

Denna dagen va inte allt för händleserik och såg ut som dom flesta andra torsdagar brukar göra för mig. Skola 8.10-16.00. Sen hem och plugga matte sov en stund med för att orka med träningen som inte började förräns kvart i 9. Så när jag kom hem lite efter 10  va jag helt slut. Somnade sedan skönt.
Vaknade upp till fredag gick upp och gjorde mig iordning dör att ta bussen mot skolan , börjde vid 10 tiden med ekonomi sen lunch. eftermiddagen betod utav spanska och efter de matteprov. vet inte rikigt hur de gick men det kändes iaf helt okej. efter skolan tog jag bussen med julia till tvåkker, köpte med oss ite fika hem til henne och myste där en stund innan det bar av hem till läjet.

Kvällen börjsde med släktkalas för kusin ida som fyllde 13år i tordags, grattis til henne! Stannade inte där så länge utan åkte med linda och klara till hemmakväll och hyrde film. Åkte hem till mig och då kom även julia hit sen hde vi en rikigt tjejkväll med  film, mkt snack och skvaller,toppen !


En film som jag rekomenderar, rikigt braa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0