Måndag

Började skolan vid halv 9 . Idag va det ingen vanlig dag utan istället hade vi någon likabehnadlingsdag hela förmiddan med klassen. Gjorde några övningar typ och lyssande och diskutarede nån likanegnadlingsplan ganksa trist faktiskt. Sen fortsatte eftermiddan med matte och ekonomi innan vi slutade vid halv 4 tiden. Lyckades missa den första bussen hem så skulle ta tvååkers bussen istället men när jag väl satt på den visade de sig att den inte gick den vägen som jag trodde så fick åka en bit längre, va lat och orkade inte gå hem så pappa fick hämta upp mig snäll som han va. Så jag kom hem vid 5 tiden ungefär en och en halv timma senare efter jag slutat så de kändes ju toppen. Väl hemma va det bara att käka och ladda inför träningsmatch. Mötte läjets 94-95 lag. Behöver ju inte säga mer än att det blev lika och nästa gång tar vi dom. för det känns inte okej att förlora mot ett lag som är flera år yngre...haha. Nu sitter jag här och kollar runt lite. Tänkte sova tidigt idag för en gång skull :)
Sov så gott !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0