Löördag

Så nu har jag bloggat färdigt om vekan så nu är vi framme på lördag. Eftersom  jag har skrivit här en hel del idag har jag inte gjort mkt annat. Det känns ganska skönt att bara va hemma för en gångskull, gå runt och mysa i pyjamas långt in på eftermiddan och inte ha nånting planerat. Har hört mammas tjat om att jag ska hjälpa till med städningen så jag tog på mig dammsugningen idag. Men än så länge har jag inte kommit så långt och nyss tittade mammi in igen oc sa att hon har en överraskning om jag sätter igång nu så jag har vell inte så mkt val för jag blir ju så nyfiken på vad de kan va, hihi. Jag blir alltid så sjukt nyfiken när någon säger att den har nått att berätta eller att nått kommer hända eller något liknande och måste ha reda på vad det är med en gång. Så ja nu måste jag helt enkelt gå och dammsuga, vi hörs igen om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0