måndag

Måndag och en ny vecka har dragit igång. Kunde sova ut imorse då vi började halv 11 plus att julia ringde och sa att vi kunde få skjuts med hennees pappa vilket bettydde att vi slapp buss så de va skönt. Slutade vid halv 4 idag så kom hem för ett tag sen. Sen dess har det inte hänt mkt. jag är sjukt rastlös just nu och sugen på innebandyträning. Men den börjar inte förräns om en och en halvtimma så får vell roa mig här framför datan en stund till, känner för att fixa med massa bilder och sånt i photoshop eller nått liknande men vet inte hur jag ska få hem de. nån som vet ?:)

Vi hörs senare , tjingeling

Kommentarer
Postat av: SannaSvenzon

tack, jag vet faktiskt inte för jag har köpt den. Men det är den säkert :D puss!

2009-10-05 @ 18:09:06
URL: http://sannasvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0