Torsdagskväll

Godkväll !
Sitter här i sängen med laptopen i knät o fixar lite m designen på bloggen, men tusan med de blir aldrig som jag tänkt mig. jag blir tokig på alla koder o skit, haha. men jag tänkte fråga julia om lite hjälp på datakunskapen imon(a) jaja, kvällen fortstte iaf med ännu mera plugg om romarna, man kan ju hopas att lite satt sig tills imorgon iaf det känns som att de kommer gå ganska bra. efter allt pluggande va det dags för innebandyträning, kulkul men jag tkr det känns som att vi borde bli lite mer seriösa på träningarna om vi ska komma nån vart och utveckla vårat spel. För vi vill ju bli bättre o bättre, right?

Men nu är dags att sova för min del sov så gott så hörs vi imon! kisses

Kommentarer
Postat av: julia

Hej klant!

<font face="Century Gothic" color="000000" size="2">Hej! Julia heter jag och jag är 16 år och bor i en mysig stad som heter Varberg. Jag pluggar samhäll ekonomi första året på gymnasiet. I min blogg kan du bland annat läsa om min vardag, Tips, Shopping och en massa annat! Och kom ihåg, Lev livet - man lever bara en gång!

</font>



du ska lägga in det stycket under </tag:profile> i kodmallar!!

2008-11-07 @ 13:55:15
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0