Dagen med stort D ;)

Idag är det äntligen lörda, en mkt efterlängtad dag vill jag lova. Men den började lite väl tidigt för mig tkr jag, klockan ringde redan kl 5 imorse för jag skulle börja jobbet kl 6. För er som inte vet så jobbar jag på bageriet i träslövsläge. men jag bakar inte utan plockar in varor o står i kassan osv. Jobbade till kl 1 ungefär sedan hem o käka o nu sitter jag här vid datan o laddar ner lite ny musik men jag borde igentligen hoppa in i duschen för julia kommer halv 3, oj shit det är visst bara 40 min kvar:o så jag hinner inte skriva så mkt mer nu, men när hon kommer så ska vi göra lite ansiktsmask och sånt mys o förbreda oss för kvällens party!  Jag hinner nog skriva lite innan vi ska åka vidare hem til julia nr 2, väldigt mkt julior nu haha. jaja, vi hörs senare! ha de så bra tills dess:)
Kisses


Kommentarer
Postat av: Julia

det va mys !

2008-11-10 @ 19:45:58
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0