7 mars

Har varit en ganska seg dag idag, har pluggat en hel del matte, har prov i veckan. Och jag är duktig på att skjuta upp saker i sista sekund, så därför har jag ganska mycket att ta igen vad det gäller matten, brukar inte få särkilt mycket gjort på dom lektionerna. Men jag får skylla mig själv helt enkelt. Har hunnit med att övningköra med pappa med, idag testade jag på motorväg för andra gången och det gick fin fint. Tycker allt jag borde få mig ett litet körkort redan nu haha. men tyvärr så är det ju några månader kvar. Ikväll har jag kollat tv och vart ute på en promenade med sofia, super duper trevligt:)
Imorgon väntas skola mellan 9.00-15.30 och kvällen är det match.Möter fyllinge hemma, så då hoppas vi på vinst.
dags att stänga av här nu, Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0