2 Mars

Godkväll!
Har inte blivit av att jag bloggat tidigare idag, men min toppen vän julia fixade ju de så bra innan idag, tack för de:)  Nu va i alla fall första dagen efter lovet gjord, helt okej att va tillbaks ändå, kul att träffa allla igen så varit ute o rest på lovet. Efter skolan har jag bara varit hemma, bakade scones till kvällsmat, mumsigt. Sedan somnade jag gott i soffan en stund. kvällen fortsatte med tv o lite så. Har även varit dukig och skrivit klart en svencka uppgift. Tänkte sova ganska tidigt ikväll för imorgon är det dags för min första körlektion så vill ju va lite pigg tills dess då den är innan skolan. Onsdagar som för övrigt är favotit dagen om man ser till skolan då vi endast har en lektion, slutar redan 11.10. Då blir det stan med julia, om jag känner oss rätt så blir det lunch på blå dörren och en runda på stan och lite annat trevligt.
Måste ju passa på och berätta att vår nedräkning till Rhodos är i full gång, på söndag är det bara 100 dagar kvar tills vi åker, BARA haha:) Ska bli riktigt härligt!

Nej nu ska jag kolla ett avsnitt av one tree hill och sedan sova. Natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0