15 mars

Satte klockan på halv 9 för att gå ut på en powerwalk, på vägen hem gick jag förbi och köpte frallor. hoppade in i duschen och gjorde mig iordning för att ta bussen till daniel. När jag kom dit åt vi frukost tilsammans och tog det bara lugnt ett tag innan vi åkte in till stan. Gick runt och kikade i lite affärer sedan lunchade vi på blå dörren innan vi åkte tillbaks hem till han. Vid 4 tiden åkte jag in till stan igen för att slinga håret hos frissan, håller på att bli blond igen men det tar ju sin lilla tid så nu är det en sån där tråkig mellan färg menmen blir att gå dit snart igen och hoppas på att det blir ljusare då.
När jag kom hem slängde jag i mig lite mat och cyklade iväg på träning. Efter träningen hängde julia med hem till mig, gjorde iordning lite kvällsfika, kollade på svenska hollywood fruar och snackde massa härligt tjejsnack, du är bäst!
En rikigt bra studiedag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0