13 mars

vaknade redan vid 9 tiden och kunde inte sova så gick upp för ett gå ut på en powerwalk. Super härligt i det underbara vädret, var ute i ungeför en timma. När jag kom hem åt, och tog jag de lugnt nån timma innan jag cyklade hem till daniel som fyllde 19 år igår, ett stort grattis !♥ Efter att ha tillbringat eftermiddagen där cyklade jag hemåt igen. Lite senare körde pappa mig till tvååker och  hem till lindas brorsas lägenhet där jag åch några tjejer förfestade under kvällen. Spelade spel, dansade, lyssnade på gammal go musik. Jätte trevligt. Åkte senare in till stan och Oscars där vi stannnade resten av kvällen, där var det riktigt roligt. När oscars stängde blev det en snabb sväng till campino innan det bar av hem. Hoppas alla hade en bra lördags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0