Natti allesammans

jaha hemma igen efter en trevlig kväll i götet med klassen, kollade teater. trettondagsafton av shakespeare lite små kul faktiskt. en massa härliga skratt sedan va de bussen hem sen kom baby o hämtade mig o julia och nu är dags att sova och ladda om inför vandring imon, ska till åkulla med klassen. Gå en mil typ och laga mat på stormkök, känns fruktansvärt lockande måste jag säga;)

Sen imon är det ju som sagt håkan, vilket jag ser fram emot. Blir lite stressigt efter vandringen så hinner nog inte hem til linda på förfesst tyvärr. fårvell börja lite smått själv här hemma innan man möter upp de andra på stationen. jaja , känner att jag skriver mkt intressanta grejer nu. kanske bäst att sova ändå.
Hoppas alla får en toppen dag imon och sussa så gott nu!

Jag älskar daniel, du är de bästa <3!

Kommentarer
Postat av: Daniel

DU är det bäst älskling! <3

2009-09-18 @ 00:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0