Söndag

Veckans absolut segaste dag men jag tycker allt att det kan va skönt. En dag där man inte behöver tänka på så mkt utan bara va och ta de lugnt. Daniel åkte nån gång på förmiddagen så då kollade jag tv och lite så, sjöng singstar med mamma också haha. Vid 2 tiden åkte jag upp till ankarvallen för att kolla lfotboll med linda, klara, hanna och lite andra. Läjet spelade kval men det gick vell inte alls för bra när motståndarna gjorde 5-2 med ca 20 minuter kvar tröttnade vi och åkte därifrån. Jag , linda och klara åkte till donken och käkade. Sen åkte jag hem, tog de lungt och hjälpte mamma med maten. Resten av kvällen tillbringade jag hemma hos daniel.
Nu börjar klockan bli läggdags, ska ta bussen halv 8 imon. Tänkte lägga upp lite bilder från i lördags med de får nog bli imorgon istället. Så vi hörs mer då.
Sov så gott !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0