Fredag, Lördag

Helgen var bra, fredagen var det som sagt nollning för ettorna, men jag stannde bara en stund för senare var det bio med daniel. vi såg den andra filmen av stig larsson, flickan som lekte med elden. Den var faktiskt riktigt bra fast ettan kanske va snäppet bättre men de va absolut en film som ni måste se !  Sen åkte vi hem till mig och sov.

Vaknade ganska tidigt av att klockan ringde, jobbigt värre en lördagsmorgon. Jag tycker allt att väckarklockor orde vara förbjudna på helgerna:) men nej så va de inte utan vi hade match samling redan halv 10. Sista matchen för säsongen och troligtvis också sista fotbolls matchen för mig ever ! Är trött på fotboll nu så det känns skönt:) matchen gick hyfsat och slutade lika. Efter matchen va jag bara hemma och tog de lugnt inför kvällen då det va 18års fest för klaris som fyllde år idag. Stort grattis:)
Det blev en trevlig kväll, först va de lite tjemiddag och lite senare kom killarna med. Kvällen fortsatte med dans, trevligt folk mm. Vid halv 12-12 då dom flesta skulle in til stan och vidare till krogen kändes de lite onördig för mig eftersom at ja inte är 18 år fyllda ännu så jag hoppade av i breared hos älskling ist :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0