Älska onsdagar

åh denna dagen är underbar, just för att vi har endast en lektion i skolan mellan 09.50-11.10 vilket innebär både sovmorgon och sluta tidigare. Passar mig perfekt och hade inte tackat nej til fler sånna dagar. veckan känns kortare med detta lila avbrottet eler vad man kan kalla de. Efter denna lektionen som bestod av spanska vilket är mindre kul men jag tror nog at jag ska överleva haha. Jaja jag gick iaf ner mot stan och mötte upp linda baby för en dag på stan. Började med att äta på ströget, det blev min favorit tacotallrik. Jag vet jag äter typ taccos väldigt ofta men kan inte få för mkt av de :D Sedan sprang vi runt i lite olika affärer. Idag fick det bli en tröja, ett par örhängen och 2 små söta blommpr att ha i håret från h&m, visar sen.
Avslutade stadsbesöket med att gå till arbetsförmedlingen, hängde med som sällskap åt linda. Så nu vet jag hur man skriver in sig där kan ju kanske va bra att veta för snart är det kanske min tur. Jag hoppas att det dyker upp ett jobb åt dig linda så fort som möjligt nu:)

Kom hem vid 4 tiden ungefär och då väntade matteböckerna. Lite senare kom daniel hit och hjälpte mig lite och sen blev det idol och lite så.
En mkt bra dag helt enkelt :)


En liten bild på mig och linda bästaste!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaw ♥

2009-10-04 @ 17:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0