Tisdag

Tog bussen in till stan för att möta upp linda denna tisdag, vi gick runt i affärer, letade bla efter en nyårsklänning till linda som vi till slut hittade efter lite galenheter haha.träffade även madde och gick runt med henne ett tag, trevligt .fikade på blå dörren gjorde vi också, så denna dan såg vell ut som en vanlig dag på stan typ. För mig blev det underkläder på gina och två par örhängen + en födelsedags present till julia baby som fyller år på lördag.

När jag kom hem kom sandra till mig tog det lungt o käkade o så innan det var dags för mig att spela match, som slutade med 12-2 till oss. jag kan vel inte säga att vi var särkilt bra idag , kanske är det att julmat som är orsaken, hehe. Efter matchen var jag med sandra igen, kollade film o käkade popcorn hemma hos mig.

tack för en bra dag!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0