Nyårsafton

Vaknade vid klockan elva, gick upp åt frukost och hoppade in i duschen, sen var jag tvungen att städa rummet då det skulle komma gäster hit på kvällen. Strax innan 3 nån gång körde pappa mig till linda i tvååker där vi började göra oss iordning inför kvällen, en stund senare kom även julia dit från jobbet, började förfesta och käkade pasta sallad och kladd kaka som lindas mamma varit snäll och fixat till oss. Vid 7 ungefär skjutsade lindas pappa oss hem till sofie hermansson där det var en del folk, trevligt trevligt, var där och festade tills vi skulle ta bussen vidare in till stan vid 10 tiden.

Bussen var knök full så vi va inte inne förrän kvart i 11 typ då jag, julia, linda och lizette gick till sanna svenzon där festen var i full gång , kunde inte stana så länge då vi va tvugna att gå ner mot stan och fästningen, men vi han iaf med en hel del dans. Kvällen fortsatte sedan nere i stan, fästningen med fyreverkerier osv. Träffade en massa trevligt folk. sedan blev det bussen hem vid halv 2. När jag kom hem låg jag o snackade i telfon med sandra nån timma. sedan blev det sängen.

Tack så mkt alla för en trevlig och mysig kväll!
Hoppas på ett bra 2009<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0