Måndag

Hejsan hoppsan!
Måndag idag och dags för en ny vecka. Idag började ju vårtermien vilket betyder att vi har nya scheman och fler sovmorgonar. Så idag började vi 09.40 istället, gotti. Men som vanligt blev det en sressig morgon för mig vaknade typ 25 min innan bussen gick men jag hann iaf.  Skolan gick hyfsat snabbt med idrott o lite sånt. Tog bussen hem til läjet med julia. Sen har jag bara tatt de lugnt hela eftermiddan o pluggat lite. Sedan ringde mathilda baby från stockholm så blev det tjöt med henne ett tag om massa minnen sen i somras mm, saknar dig!

Nu ikväll kollade jag smekmånaden som gick på tv, ganska rolig film faktiskt, hihi. Nu sitter jag här o försöker plugga in en massa engelska glosor till imon men det går inget vidare så det blir nog til att sova snart istället. Imorgon väntar en lång dag, 08.10-15.30 uscha!

Så sov så gott allihopa vi hörs imon♥

Kommentarer
Postat av: matilda

myss baby vare att träffas!!<33

2009-04-14 @ 10:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0