Hello sunshines

Jaha då va det torsdag igen o en ganska jobbig da i skolan måste jag säga, började vid 8.10 då vi skulle skriva ett referat på en text på 5 sidor som handlade om spädbarn, vi satt hela förmiddagen fram tills lunchen vid 10.40 förutom en liten rast på 20 min. Så skrivkramp i handen va jag nog inte ensam om att få men vi får hoppas på att det gick bra. dagen fortsatte sedan med spanska o matte lektioner på eftermiddagen. va hemma vid halv 3 tiden åt då lite mellanmål innan det va dags att börja plugga igen inför naturkunskaps provet imon. känns ändå som att jag kan det hyfsat nu men med tanke på att våran lärare alltid gör så konstiga frågor snarare gåtor enligt mig så kan det gå precis hur som helst.

Snart bär det av på träning så nu är det bara att ladda inför den är hemma vid 10, halv 11 nån gång så vi hörs då om jag inte är alldeles för trött. Ha en bra kväll !
puss♥


Kommentarer
Postat av: juliaragnarsson

du har blivit utmanad på min blogg, check it! ;)

2009-02-03 @ 17:02:11
URL: http://juliaaragnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0