PartyParty!

Tog det lungt på förmiddagen o sedan var de dags för match, det gick vell inte så jätte bra förlust mot Ullared. detta var sista fotbollsmatchen för i år vilket jag tkr är skönt för det betyder att innebandyn drar igång på allvar nu o ja bara älskar det! Efter matchen åkte jah hem duschade, käkade o gjorde mig iorning för kvällen när julia slutat jobbet åkte vi till derome på fest hos pontus som fyllt 18 i veckan, grattis till han:) Hemma hos pontus var festen i full gång när vi kom
 o det var en hel del folk, efter några timmar hos pontus gick vi ner till dreome vallen där det va lag fest men det var ganska dött så vi fortsatte hem till frida, spelade klädpoker, sanning eller konsekvens o lite anat som man glatt är med på när det är fest, o gissa vem som förlorade i kädepoker o satt där halv näck, jo jag såklart. jag fattar inte hur jag altid lyckas förlora på det haha , men kul va de o det var en mkt lyckad kväll tkr jag o jag hoppas att ni också hade en trevlig lördag kväll !
Puss på er / sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0