Top Model

Jag kollade även på top model ikv o jag tkr att det var rikigt kul att min favorit whitney vann. Hon visar att man inte måste vara pinnsmal för att komma nån vart inom modell yrket o de tror jag kan vara en bra förebild. Ärligt talat trodde inte jag heller att hon skulle kunna komma nån vart med den kroppen men det visade hon att hon kunde. O  den rosa klänningen som hon hade på sig i finalen va ju helt underbart fin. Jag tycker att hon förtjänar en första plats i top model bla för att hon alltid ser glad ut och blir väldigt bra på bild.

Bjuder på några bilder på Whitney från top model, grattis till henne!













Kommentarer
Postat av: julia

haha, fan va du är smart sara!

2008-10-03 @ 13:32:11
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/
Postat av: julia

haha ja men det hade ju vart roligare om du inte var anonym :D

2008-10-03 @ 13:38:03
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0