08spa !

Onsdag idag, redan? jag fattar inte vart alla dagar tar vägen tiden går så himla fort nu. Speciellt denna hösten. Första tiden på gymnasiet har bara runnit iväg.Om alla 3 åren kommer gå så här snabbt så dröjer det inte länge för en vi står där i våra vita sudenetmössor.hihi. men då kommer ju nästa fråga, vad ska man göra efter skolan o vad ska man jobba med i framtiden? Några av alla frågor som börja skrämma mig lite grann faktiskt för jag har verkligen ingen aning om vad jag vill jobba med. kanske något med ekonomi, kläder eller varför inte design, make-up artist låter ju inte heller helt fel. Det finns ju så mkt att välja mellan o hur ska man veta att man har valt rätt närman v'äl gjort sitt val? jadu det är inte nog inte så enkelt som de låter alltid. Det kanske är ganska bekvämt att gå i skolan ändå, eller vad tror ni? En sak som jag har bestämt mig för är iaf att jag ska blir RIK! vem vill inte de typ:)

Som sagt var, onsdag idag. Och den började som vanligt med bussen in till skolan. Började med datakunskap och sedan va de engelska kollade på film o lite så. efter lunch hade vi en samhällskunskaps lektion o sen fick vi sluta eftersom att naturkunskapen var inställd. underbart! fick sluta vid halv 1 och då bar det av ner till stan med julia, julia, emma,carro o charlotte. Vi gick till blå dörren där vi mötte upp malin o elin sedan kom även jonna. Vi fikade o satt där inne o snacka o myste, rikigt trevligt! Tog sedan bussen hem m julia, resten av eftermiddagen/kvällen tog jag det bara lugnt, sov, satt vid datan o pluggade lite naturkunskap. O nu sitter jag här igen, funderar på att sova snart.
Puss gonatt!



Bjuder på en bild på min guldklass!
08spa<3

Kommentarer
Postat av: julia

då har vi typ samma planer när vi blir stora ;D

2008-11-14 @ 13:33:58
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0