torsdag

Hejhej!
Helt vanlig dag i skolan idag, gick lite tidigare från matten för att hinna med bussen. Matten som mest brukar m stå utav snack med bessi o charlotte, skvaller, skvaller o ytterligare lite skvaller and we just like it!  vi får dessvärre inte gjort de vi borde göra men det bli ju ett senare problem;) När jag kom hem åt jag lite mellanmål o sen va det bara att sätta igång o plugga, usch vi har naturkunskap prov imon jag kan ju inte påstå att jag ser fram emot det. naturkunskap är mitt absolut hat ämne! så ointressant, svårt o allmänt onördigt enligt mig. men det är vell bara att bita ihop antar jag. vi läser ju bara det i ettan iaf:) Sedan tog jag en paus och va ute o övningskörde med pappa. skit kul! Men nu måste jag ägna lite mer tid till mina natuskunskaps böcker som ligger här bredvid o väntar.
Vi hörs senare, ha de så bra tills dess! Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0