Tisdagen den 25

Så nu va denna jobbiga skoldag avklarad, men vi slapp naturkunskapen så vi slutade en timma tidigare vilket va mkt skönt. Så då gick jag ner på stan tillsamans med linda o julia. Vi kollade runt i lite affärer o så. För min del blev det en halsduk o en mössa från h&m, i färgen lila jag tycker att det är en väldigt fin färg.Det var ett rikigt fynd då det var tag 2 betala för en på alla stickade mössor, vantar o halsdukar på damavdelning, så nu är det bara att passa på. Efter stadsbesöket tog vi bussen hem o strax efter de kom sandra hem till mig, mkt trevligt.

Nu ikväll har jag tränat, duschat o nu sitter jag o försöker göra klart min engelska läxa vilket inte går så bra. Känner att jag börjar bli för trött o borde sova. Imorgon är det onsdag o jag börjar som vanligt 8.10.. Jag som vill ha sovmorgon! Vi hörs imorgon igen, sweet dreams.
Hugs/sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0